Քանդակի հիմնական թեման ոչ միայն մարդն է, այլև նրա մարմնի արտահայտչականությունը, որը արտահայտվում է շարժման միջոցով: Թվում է թե անհնար է անշարժ բեկորին հաղորդել շարժում, սակայն այդ շարժումն է, որ ստեղծում է հարմոնիա: Այն ինչ զգում է քանդակագործի ձեռքը հաղորդվում է քանդակին:
Գեղանկարչության և քանդակագործության մեջ շարժման խնդիրը տարբեր է: Գեղանկարչության մեջ այն որևէ սյուժեի հետ է կապված, որն ուղղված է որոշակի նպատակ արտահայտելուն, իսկ քանդակագործության մեջ համոզիչ է, առանց սյուժեի: Քանդակի պլաստիկականության մեջ մասնակցում է ամբողջ քանդակը:
Գեղանկարչության և քանդակագործության մեջ շարժման խնդիրը տարբեր է: Գեղանկարչության մեջ այն որևէ սյուժեի հետ է կապված, որն ուղղված է որոշակի նպատակ արտահայտելուն, իսկ քանդակագործության մեջ համոզիչ է, առանց սյուժեի: Քանդակի պլաստիկականության մեջ մասնակցում է ամբողջ քանդակը: