Թաղ ի Բոստանի ռելիեֆները

Համալիրը Քերմանշահ քաղաքից ոչ հեռու կենտրոնական Իրանի տարածքում է: Շապուհ 3, հետո Արտաշիր 2, Խոսրով 2 Փարվեսի օրոք են արվել ռելյեֆները: 4դ-6 վերջ: Համալիրը երկու ժայռի վրա փորված այվաններ են: Այվանների շուրջը պարադիզ է եղել, ուր դղյակ կար, որսի համար արգելոց էր: Այստեղ հիմնականում Խոսրով 2-րդն է եղել: Փոքր այվանի խորքում պատկերված են Շապուհ 2 և 3րդը: Այս այվանից աջ, ժայռի վրա ուղղանկյան մեջ Արտաշիր 2-ի ինվ. է Ահուրայից ու Միթրայից:
Մեծ այվանի հետևի պատին Խոսրով 2ի ինվ-ն է Ահուրայից ու Անահիտայից վերևի սեգմենտում, ներքևում Խոսրով երկրորդն է զինվորական հանդերձանքով, ձիու վրա է: Հյուսված ժապավենի ծայրերը վեր են բարձրանում այվանի ձևավորման մեջ: Մոտ է հռոմ. հաղթակամարներին ձևավորմամբ: Թռչող Նիկեներն են կամարի երկու անկյուններում, ձեռքներին օղակներ: Ռելյեֆի ուղղանկյան ամենավերևի ծայրերը մեռլոններով են զարդարված: Գոռելյեֆ են սրանք: Փոքրինը Շապուհ 3ի պատվերով է արվել: Այվանի երկու կողային պատերին բազմաֆիգուր որսի տեսարաններ են: Խորշերը, որոցում այս ռելյեֆներն են և անձավ, և այվան որպես նշվում են գրավոր ակունքներում: Նիկեների դեմքերը, ուսերը, սանվածքը բյուզ. պատկերագրությամբ են արված: Այվանի երկու կողմերում բուսական նախշազարդ է, հավանաբար կենաց ծառի պատկերներ են:
Արտաշիրի ինվ.-ում Արտաշիրը Միթրայի ու Ահուրայի մեջտեղն է: Ճառագայթներովը Միթրան է, լոտոսի վրա կանգնած: 4դ սասանյանները կուշանների հետ էին պատերազմում: Լոտոսը բուդդիստական տարրերից է: Կուշանները բուդդիստներ էին, այսինքն քուշանների արվեստի ազդեցությունն է զգացվում այստեղ: Կուշանների թագավորն է նրանց ոտքերի տակ: Ձիերի վրա չեն: Միթրայի ձեռքերին բարեսմանի ճյուղերն են: Շորերի կտորները մետաքս չէ, այլ պարչա է, խիտ գործվածք, ուր սիրամարգ, փասիան ու սենմուրվեր են պատկերվել:
Մեծին Խոսրով 2ն է: Ուշ շրջան է 6դ վերջ: Խոսրովը կենտրոնում է ու ավելի մեծ է չափերով քան Անահիտը ու Ահուրան: Շորերը փոխված են: Երեքն էլ փոքրիկ պատվանդանի վրա են: Չալմայի նման է թագը, կիսալուսին ու արևի սկավառակ է պատկերված վրան: Դիմահայաց են բոլորը, տակի ձիովը` պրոֆիլ: Անահիտը իշխ. օղակ ունի ու մյուս ձեռքի սափորից ջուր է թափվում: Ներքևում Խոսրովի սաղավարտը լրիվ դեմքը փակում է: Այվանի աջ ու ձախ պատերին բազմաֆիգուր որսի տեսարան է: Լրիվ պարադիզի պատկերն է: Նույնիսկ ցանկապատը կա պատկերված: Փղերով քշում էին կենդանիներին: Խոսրովը մի ռելյեֆում մի քանի անգամ է պատկերվում: Արքունիքի անդամները  տարբեր բաներ են անում, մեկը հովհարն է բռնած, քշում են եղնիկներին և այլն: Ճահճոտ տարածք է պատկերված: Օգտ է հեռանկարի մի տեսակ է, որ զուգահեռ հեռանկար է կոչվում. և զարդագոտու մեջ իրար վրա դասավորված պատկերները, և տեսարանի պատկերները, նույն չափի են, կախված տեսարանում իրենց տեղակայումից նրանց չափսերը չեն փոխվում: Չինաստանին, Ճապոնիային է բնորոշ սա: Ավելի հասարակ շորերով է, թագով չի:


Մի խոյակ կա Թաղ ի Բոստանում, մարմարից է: Մի տեղ Անահիտի պատկերն է, մյուս կողմին Խոսրովն է օղակը ձեռքին: Սրանք ներքևից կլոր են վերևից քառակուսի են դառնում: Սա բյուզանդական խոյակ է: Սեն Մուրվի պատկերներ կան Խոսրովի շորերին, որը թևավոր թեփուկավոր շան նման ֆանտաստիկ կերպար է: Երբեմն մեդալիոնների մեջ են արվում պատկ.: